TATRATEA mení svoju komunikačnú stratégiu

drink different nova strategia kampan tatratea 2024 reklama

Nový claim „DRINK DIFFERENT“ má osloviť nových zákazníkov s cieľom dosiahnuť väčší trhový podiel v zahraničí

TATRATEA, značka čajovo-bylinných alkoholických likérov oznamuje zmenu svojej komunikačnej stratégie. Dlhoročne používaný claim lovebrandu „Je to vec srdca“ bude nahradený novým a moderným sloganom „DRINK DIFFERENT“. Tento významný krok prichádza s plánom osloviť nových zákazníkov, reagovať na meniace sa podmienky spotrebiteľského trhu. Nová kampaň má za úlohu zmeniť komunikáciu značky, aby sa stala cool svetovou urban značkou, upevniť jej pozíciu na trhu a pomáhať k rastu v zahraničí. Online kampaň bude spustená súbežne na slovenskom, českom a maďarskom trhu. Budúci rok plánuje značka na zahraničných trhoch využiť v rámci mediálneho mixu aj TV.

Oslava originality

Tento koncept je zameraný na moderných mladých ľudí, ktorí si cenia svoju vlastnú originalitu a túžia po uznaní od svojho okolia. Prostredníctvom „DRINK DIFFERENT“ TATRATEA oslavuje jedinečnosť a inšpiruje ľudí, aby si išli za svojimi snami, žili podľa svojich predstáv a ochutnali netradičný alkoholický čaj.

Svet posúva dopredu originalita a unikátnosť

TATRATEA pevne verí, že práve originalita a unikátnosť sú hnacou silou pokroku. Nová kampaň značky je postavená na myšlienke, ktorá zdôrazňuje jedinečnosť, originalitu a výnimočnosť každého človeka, čo vystihuje produkt samotný, ktorý je odlišný nie len svojim obalom ale hlavne obsahom a teraz aj komunikáciou.

„Naša nová komunikačná stratégia je reakciou na stále rastúci podiel zahraničného predaja. Chceme, aby TATRATEA oslovil nových spotrebiteľov, ktorí svoju originalitu a túžbu ísť si za svojím cieľom radi využijú a ocenia aj náš jedinečný prístup k výrobe netradičných alkoholických nápojov. Na Slovensku je znalosť značky vysoká, avšak jej vnímanie chceme zmeniť na cool, urban produkt, ktorý sa už dávno nepije iba ako shot na svahu v Tatrách, ale je vhodný do drinkov na posedenie aj do večernej Bratislavy.,“ povedala Lucia Giacková, brand manažérka TATRATEA.

Ďalej hovorí Erik Semaňák, riaditeľ spoločnosti KARLOFF: „Rozhodli sme sa pre zmenu nastavenia značky, pretože taktiež ašpirujeme na vyšší trhový podiel v Maďarsku a Česku, získali sme nového a silného distribútora v Nemecku a Rakúsku. Potrebovali sme vytvoriť nové vnímanie pre náš produkt, ktorý veríme, že dokonale vystihuje slogan DRINK DIFFERENT. Na Slovensku si však uvedomujeme silné spojenie značky TATRATEA s folklórom a tradíciou, preto budeme pokračovať aj s týmto odkazom na korene produktu vo forme limitovaných edícií.“

O značke TATRATEA: TATRATEA je popredná značka čajovo-bylinných likérov, ktorá je známa svojimi kvalitnými produktami a inovatívnym prístupom. Svojím jedinečným spojením tradičných receptúr a moderným nadčasovým dizajnom si získala množstvo priaznivcov nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Má na konte niekoľko desiatok ocenení za dizajn a chuť produktu, 5-krát za sebou získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka a v roku 2024 oslávila limitovanou edíciou 20 rokov na trhu.

Pozrite si video spot TU

Vizitka kampane:

Klient: TATRATEA, Lucia Giacková, Slavomír Alžbetkin, Erik Semaňák (KARLOFF, s. r. o.)

Strategy Consultant: Pavol Minár

Reklamná agentúra: B&T Agency, Prague

Creative Director: Ondřej Peša

Associate Creative Director: Jan Jelínek

Strategy Director: Boris Múdry

Art Director: Michaela Mildorfová

Copywriter: Ondřej Peša

Account Director: Andrea Daičová

Account Manager: Eliška Menclová

Réžia: Wolfberg (Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý)

Kamera: Sander Vandenbroucke

Produkcia: Creative embassy

Hudba: Exotique created by Terry Poison

Sound Design: Jiří Gráf – NAPA Records

Voiceover: Milan Ondrík

Fotograf: Shotby.us

Mediálna agentúra na Slovensku: GROOW

zdielajte článok

podobné články